Επίσημη και έγκυρη πληροφόρηση μπορείτε να βρίσκετε μόνο από τη Γραμματεία του Τμήματος, τον Οδηγό Σπουδών, την επίσημη ιστοσελίδα και τους διδάσκοντες του Τμήματος.
Σύμφωνα με τους νόμους 4957/2022 (άρθρα 76, 454) και 4777/2021 (άρθρα 34, 38, 58) και το ΦΕΚ 5845/Β’/15-12-2021 – Απόφαση υπ’ αρ. 26252 (άρθρα 1, 4), από το ακαδημαϊκό έτος 2021 – 2022 η ανώτατη διάρκεια φοίτησης σε ένα πρόγραμμα σπουδών πρώτου κύκλου με ελάχιστη διάρκεια οκτώ (8) ακαδημαϊκών εξαμήνων είναι ο χρόνος αυτός προσαυξημένος κατά τέσσερα (4) ακαδημαϊκά εξάμηνα, δηλαδή 8+4 εξάμηνα.
Ο/Η φοιτητής/-τρια δύναται να αιτηθεί την κατ’ εξαίρεση υπέρβαση της ανώτατης χρονικής διάρκειας φοίτησης για σοβαρούς λόγους υγείας, που ανάγονται στο πρόσωπό του ή στο πρόσωπο συγγενούς πρώτου βαθμού εξ αίματος ή συζύγου ή προσώπου με το οποίο ο φοιτητής έχει συνάψει σύμφωνο συμβίωσης.
Μερική Φοίτηση: ΦΕΚ 5845/Β’/15-12-2021 – Απόφαση υπ’ αρ. 26252 (άρθρο 2) & Νόμος 4957/2022 (άρθρα 76, 454)
Διακοπή φοίτησης: ΦΕΚ 5845/Β’/15-12-2021 – Απόφαση υπ’ αρ. 26252 (άρθρο 3 και άρθρο 4 – παρ. 2) & Νόμος 4957/2022 (άρθρα 76, 454)
Οι αιτήσεις των φοιτητών/-τριών για διακοπή φοίτησης ή μερική φοίτηση θα υποβάλλονται στη Γραμματεία του Τμήματος από την έναρξη των μαθημάτων κάθε ακαδημαϊκού εξαμήνου και το αργότερο έως τη λήξη της προθεσμίας των δηλώσεων μαθημάτων του συγκεκριμένου εξαμήνου και θα πρέπει να συνοδεύονται από τα απαιτούμενα δικαιολογητικά.
Σύμφωνα με απόφαση της υπ΄αρ. 390/31-1-2022 Συνέλευσης του Τμήματος Οικονομικών Επιστημών, οι φοιτητές/-τριες που επιθυμούν να διακόψουν τη φοίτησή τους, πριν υποβάλουν τη σχετική αίτηση στη Γραμματεία, οφείλουν να απευθύνονται στον Σύμβουλο Σπουδών τους.
Στα επισυναπτόμενα αρχεία μπορείτε να δείτε πληροφόρηση σχετικά με τα όρια φοίτησης ανά ακαδημαϊκό έτος εισαγωγής, καθώς και τη νομοθεσία σχετικά με τα όρια φοίτησης, τη μερική φοίτηση και τη διακοπή φοίτησης (Ν. 4957/2022, Ν. 4777/2021, ΦΕΚ 5845/2021).
Επισημαίνεται ότι, σύμφωνα με τον νόμο 4957/2022 (άρθρα 76 & 454):
- οι φοιτητές/-τριες που έχουν εισαχθεί στο Τμήμα το ακαδημαϊκό έτος 2017-2018, θα πρέπει να έχουν ολοκληρώσει τις σπουδές τους στη λήξη του ακαδημαϊκού έτους 2026-2027
- οι φοιτητές/-τριες δύνανται να υποβάλουν αίτηση για διακοπή φοίτησης ή μερική φοίτηση, εφόσον δεν έχουν υπερβεί την ανώτατη διάρκεια φοίτησης (12 εξάμηνα)
Το Ακαδημαϊκό Ημερολόγιο βρίσκεται στον σύνδεσμο https://www.soc.uoc.gr/akadimaiko-imerologio-scholis-koinonikon-epistimon/
Τα στοιχεία επικοινωνίας (e-mail/τηλέφωνο) και τα γραφεία των διδασκόντων του Τμήματος βρίσκονται εδώ. Οι ώρες γραφείου των διδασκόντων, κατά τις οποίες δέχονται φοιτητές, αναρτώνται στην έναρξη του ακαδημαϊκού εξαμήνου εδώ.
Οι Σύμβουλοι Σπουδών είναι μέλη του Διδακτικού και Ερευνητικού Προσωπικού (ΔΕΠ) του Τμήματος και φροντίζουν να πληροφορήσουν τους φοιτητές για κάθε ζήτημα πού αφορά στις σπουδές τους. Κάθε φοιτητής έχει το δικό του Σύμβουλο Σπουδών ο οποίος παραμένει ο ίδιος για όλη τη διάρκεια σπουδών του. Για περισσότερες πληροφορίες ανατρέξτε εδώ.
Η σχετική πληροφόρηση βρίσκεται στον σύνδεσμο Erasmus+
Η σχετική πληροφόρηση βρίσκεται στον σύνδεσμο Πρακτική Άσκηση
Το Πανεπιστήμιο Κρήτης δίνει τη δυνατότητα στους φοιτητές του να αξιολογούν την εκπαιδευτική διαδικασία (μαθήματα, διδασκαλία, διδάσκοντες) σε κάθε ακαδημαϊκό εξάμηνο. Η σχετική διαδικασία περιγράφεται εδώ
Στο Τμήμα λειτουργεί υπηρεσία ηλεκτρονικής υποβολής παραπόνων και υποδείξεων, μέσω της επίσημης ιστοσελίδας. Η υποβολή παραπόνου/υπόδειξης γίνεται επώνυμα προς τον Πρόεδρο του Τμήματος μέσω της διαδικασίας πού περιγράφεται
Προκειμένου να υποβάλετε αίτηση για τις Αναβαθμολογήσεις / Επαναδηλώσεις πού δικαιούστε βάσει του Προγράμματος Σπουδών (βλ. Οδηγό Σπουδών), θα πρέπει να στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στη Γραμματεία (psychology-registry@psy.soc.uoc.gr) από το ιδρυματικό σας e-mail. Οι αιτήσεις για αναβαθμολόγηση αποστέλλονται έως και την τελευταία ημέρα των μαθημάτων του εκάστοτε εξαμήνου, ενώ οι αιτήσεις για επαναδήλωση μαθημάτων αποστέλλονται κατά τη διάρκεια της περιόδου των δηλώσεων μαθημάτων του εκάστοτε εξαμήνου.
Προκειμένου η Γραμματεία να επανεκδώσει τον κωδικό του ιδρυματικού σας λογαριασμού, θα πρέπει να στείλετε στην ηλεκτρονική διεύθυνση psychology-registry@psy.soc.uoc.gr υπεύθυνη δήλωση με θεώρηση του γνησίου της υπογραφής σας (από ΚΕΠ ή αστυνομικό τμήμα ή μέσω της ψηφιακής πύλης www.gov.gr), στην οποία θα αναγράφετε το εξής κείμενο: “Παρακαλώ να γίνει επανέκδοση του κωδικού του ιδρυματικού μου λογαριασμού και να αποσταλεί στο παρακάτω e-mail…”.
Εναλλακτικά, μπορείτε να προσέλθετε στη Γραμματεία αυτοπροσώΠώς (επιδεικνύοντας την ακαδημαϊκή σας ταυτότητα) τις ημέρες και ώρες εξυπηρέτησης (Δευτέρα, Τετάρτη, Παρασκευή 11:00-13:00).
Θα πρέπει να δηλώσετε την απώλεια της ακαδημαϊκής σας ταυτότητας στην αστυνομία και να στείλετε στη Γραμματεία (psychology-registry@psy.soc.uoc.gr) από το ιδρυματικό σας e-mail τη σχετική βεβαίωση πού θα σας χορηγήσουν, αναφέροντας στο μήνυμά σας ότι επιθυμείτε την έκδοση νέας ακαδημαϊκής ταυτότητας, λόγω απώλειας της προηγούμενης. Στη συνέχεια, η Γραμματεία θα ακυρώσει την ακαδημαϊκή σας ταυτότητα, προκειμένου να ξεκινήσει η διαδικασία έκδοσης νέας.
Σύμφωνα με τη σχετική νομοθεσία, για τους προπτυχιακούς φοιτητές/-τριες πλήρους φοίτησης η ακαδημαϊκή ταυτότητα έχει ισχύ ως Δελτίο Ειδικού Εισιτηρίου (για τις μετακινήσεις με τα μέσα μαζικής μεταφοράς) για όσα έτη απαιτούνται για τη λήψη του πτυχίου σύμφωνα με το πρόγραμμα σπουδών, προσαυξημένα κατά δύο (2) έτη, δηλαδή συνολικά για έξι (6) έτη.
Ωστόσο, δεν παύει να ισχύει ως ακαδημαϊκή ταυτότητα για όσο διαρκεί η φοίτηση και οι φοιτητές/-τριες οφείλουν να την παραδώσουν στη Γραμματεία κατά την αποφοίτησή τους.
Οι προπτυχιακοί, μεταπτυχιακοί και διδακτορικοί φοιτητές/-τριες, οι οποίοι/-ες χρειάζονται ψυχολογική υποστήριξη ή και ειδικές εκπαιδευτικές ρυθμίσεις λόγω προβλημάτων υγείας ή άλλων ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών, μπορούν να απευθυνθούν στο Συμβουλευτικό Κέντρο Φοιτητών του Πανεπιστημίου Κρήτης (Τηλ.: 28310 77979, E-mail: rskf@admin.uoc.gr, Ιστοσελίδα: skf.uoc.gr).
Θα πρέπει να αποστείλετε στη Γραμματεία (psychology-registry@psy.soc.uoc.gr) από το ιδρυματικό σας e-mail σχετική αίτηση, στην οποία να εξηγείτε τον λόγο για τον οποίο αιτείστε διαγραφή (σε περίπτωση εγγραφής ή μετεγγραφής σε άλλο Τμήμα, παρακαλούμε να αναφέρετε το Τμήμα και το Εκπαιδευτικό Ίδρυμα).
Εναλλακτικά, μπορείτε να αποστείλετε από το προσωπικό σας e-mail αίτηση διαγραφής, στην οποία όμως θα πρέπει να βεβαιώνεται το γνήσιο της υπογραφής σας (από ΚΕΠ ή αστυνομικό τμήμα ή μέσω της ψηφιακής πύλης www.gov.gr). Στο κείμενο της αίτησης θα πρέπει να αναφέρετε τον λόγο για τον οποίο αιτείστε διαγραφή και το e-mail στο οποίο επιθυμείτε να σας σταλεί η βεβαίωση διαγραφής.
Επίσης, θα πρέπει να αποστείλετε στη Γραμματεία (με απλό ταχυδρομείο) την ακαδημαϊκή σας ταυτότητα.
Εάν εξακολουθείτε να έχετε πρόσβαση στο ιδρυματικό σας e-mail, μπορείτε να στείλετε από αυτό σχετική αίτηση στη Γραμματεία (psychology-registry@psy.soc.uoc.gr). Διαφορετικά, μπορείτε να αποστείλετε την αίτησή σας από το προσωπικό σας e-mail, στην οποία όμως θα πρέπει να βεβαιώνεται το γνήσιο της υπογραφής σας (από ΚΕΠ ή Αστυνομικό Τμήμα ή μέσω της ψηφιακής πύλης www.gov.gr). Επίσης, στην αίτηση θα πρέπει να αναγράφετε και τον τρόπο, με τον οποίο επιθυμείτε να σας σταλούν τα πιστοποιητικά (e-mail, ταχυδρομικά ή με courier – χρέωση παραλήπτη).
Βάσει των 387/17-05-2018 & 391/19-07-2018 αποφάσεων της Συγκλήτου του Πανεπιστημίου Κρήτης, παρακάτω περιγράφεται η διαδικασία για την έκδοση πτυχίου σε μορφή παπύρου σε πτυχιούχους του Πανεπιστημίου Κρήτης, παλαιότερων ετών:
- Κατάθεση του ποσού των 10 ευρώ στον τραπεζικό λογαριασμό του Πανεπιστημίου Κρήτης.
Στην κατάθεση θα πρέπει να αναγράφεται: α) ονοματεπώνυμο καταθέτη και β) αιτιολογία: «Έκδοση Παπύρου από το Τμήμα Οικονομικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Κρήτης». - Κατάθεση ή αποστολή ταχυδρομικώς στη Γραμματεία του Τμήματος ή ηλεκτρονική αποστολή στο psychology-registry@psy.soc.uoc.gr:
α) της αίτησης / υπεύθυνης δήλωσης (σύμφωνα με υπόδειγμα πού παρέχεται από τη Γραμματεία), η οποία θα φέρει θεώρηση του γνησίου της υπογραφής
β) του αποδεικτικού της κατάθεσης
Οι Πάπυροι εκδίδονται κατά την περίοδο της ορκωμοσίας πού έπεται της αίτησης.
Εναλλακτικά, μπορείτε να αποστείλετε από το προσωπικό σας e-mail αίτηση διαγραφής, στην οποία όμως θα πρέπει να βεβαιώνεται το γνήσιο της υπογραφής σας (από ΚΕΠ ή αστυνομικό τμήμα ή μέσω της ψηφιακής πύλης www.gov.gr). Στο κείμενο της αίτησης θα πρέπει να αναφέρετε τον λόγο για τον οποίο αιτείστε διαγραφή και το e-mail στο οποίο επιθυμείτε να σας σταλεί η βεβαίωση διαγραφής.
Επίσης, θα πρέπει να αποστείλετε στη Γραμματεία (με απλό ταχυδρομείο) την ακαδημαϊκή σας ταυτότητα.